Sunday, April 29, 2012

RESULT FINAL EXAM SEMESTER 1



Assalamualaikum semua !
*muka buat2 ceria*



kelmarin 27hb april 2012 , terjawab lah sudah segala teka teki teka tekuk , ular mati dalam mangkuk . eheh . hari jumaat lepas terungkai lah segala nya yang selama ni dah buat student dip. uitm menggelabah tak tentu pasal . ramai gak budak2 kt fb yang suka nyer dapat result with flying colours ! jeles nyer . haih ! jangan nak menggedik pulak aku nak jeles . padan muka aku . sape suoh tak nak setadi . hah ! hamek kau !

akibat kemalasan yang tahap gaban macam nak kena tampor je , aku punye result tak lah baik mana tapi alhamdulillah tak banyak kena repeat . teettttt ! mesti ada yang kata kena repeat pon nak hebah kt blog . sukahati aku lah . blog ni bukan ahmad albab yang punye tapi aku punye . tak suka ? blah la ! heheh . 

yang penting aku pass walaupon ad yang kene repeat . aku harap next sem aku boleh memaksa diri untuk menatap buku2 . ewahh !

coretan :: aku masih bernasib baik . ada ag owg yang lbey truk dari aku .haaahhh ! nk lepak dengan SOU !



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails