Monday, April 23, 2012

LESEN KERETA

Assalamualaikum semua !

movie cars 2 aku pakai bahasa ape ntah . mampos nak paham


hari ni aku g PRA-L kereta . uihhh . bru nk PRA-L tp nk test bln depan . aduhh risau3 . cmne nieh . padan ngan muka aku kan . sape suruh tunggu si nad . kan dah kena camni . cube kalau awal2 aku da g sendiri . silap2 cepat je aku test . nevermind lah . dah naseb kot . iqah ! aku akan try g test sama ngan kw ehh . hehe

okeh . hari ni dah dengar teori 3 jam . tapi satu haram ape pon ta paham ape yang pak cik 2 bebel la hai . dan aku gak bru tw yang klau kita nak bawak kete ta boley kaki ayam . woahh ! kne saman memang sedap arr kne rm300 . cik pah bawak kete jangan lupa pakai kasut ea . hehe . 



coretan :: bsok g PRA-L praktikal plak . ta tw langsung pasal kete ! kecut gak .




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails