Friday, April 20, 2012

LAUREN LUNDE YANG CUTE !


Assalamualaikum semua !


da lama btol aku tak update blog ni . hehe . sekarang ni aku da terpengaruh dengan variety show HELLO BABY season 5 . dalam season 5 ni yg jadi appa ialah charismatic idol MBLAQ . yeah ! aku memang immersed gyler kot dengan anak diowang . MBLAQ dikehendaki menjaga 3 owang kanak2 . yang mana kanak2 tu sume kiut belaka . hihi

the happy family !

ni LEO . pretty flower boy .

DAYOUNG . the ice princess

yg ni plak budak yang paling comel sekali . aku memang admire gyler ahh . sampai berangan nak anak comel cenggini . kepada bakal suamiku . muka anda comel sket ehh . t bley dapat anak comel cenggini . hehe


LAUREN . a girl with full of aegyo

memang no wonder lah LAUREN ni comel . model kanak2 . sangat suka tengok muka budak ni . rasa nk cubit2 je pipi nye tuh . heheh . setiap appa ad rank sendiri yang dipilah oleh budak2 ni . aku tak suka betol la yang LEE JOON dpt ranking yang last sekali . padahal aku rasa LEE JOON lah yg paling terer sekali handle budak2 ni . kira boleh jadi appa yg baik lah untuk anak2 dy nanti . tapi ... haish !

ok lah sampai sini je . len kali aku update lagi kalau rajin . hehe

coretan :: harap awak ada perasaan yang sama macam saya . hehe




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails