Friday, December 28, 2012

OH MY DEAR INCEK CRUSH !


Assalamualaikum semua !


this is my little cute daughter .
comel right ? berangan dia anak saya . hehe


Happy holidays for a student like me . heheh . ok lah . kat entry ni aku cuma nak cerita pasal my lovely dreams masa cuti sem hari tuh . hehe . aku tak sangka yang akhir nya crush aku masuk dalam mimpi . hehe . aku rasa mimpi tu memang paling sweet . ingat kot sampai bila-bila . hoho . aku mimpi dia pakai jubah putih , jalan dengan pak imam nak pergi masjid ke surau kot . hehe . tak tau la dia ni anak pak imam ke ape . masa tengah jalan pak imam 2 terlanggar my little cute daughter . cousin je pun sebenarnya . saja nak mengaku anak . hehe . lepas 2 pak imam tu teman kan aku dengan my daughter tu balik rumah . konon nye nak mintak maaf kot sebab terlanggar . and dia pun ikut sekali . hehe . maybe pak imam tu nak mintak maaf sebab my daughter tu nangis kot and kalau tak silap dy ada luka . then bila sampai rumah aku basuh luka si kecik tu dan masa tu aku rasa macam aku ni tengah tengok drama because he look at me and smiling . muka bahagia gila kot . aku memang rasa macam tengah tengok drama . sweet gila kot . rasa nya dalam realiti memang tak wujud . perempuan mana yang tak suka bila dapat mimpi macam tu . someone yang dia suka memang suka tengok dia . haha . sampai besok nya aku senyum sorang-sorang je . tapi right now aku cuba nak lupakan dia . 


coretan :: Dear Mr.A . kalau awak rasa yang sama kan bagus . kalau jodoh tak kemana kan






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails