Friday, May 4, 2012

*SIGH !

Assalamualaikum semua !


ok . menjejeh tak air liur basi korang tuh ? hehe

pejam celik pejam celik dah masuk bulan mei . naseb baik pejam celik ag . kalau pejam tak celik2 ? okay . tak sangka aku sekarang ni dah masuk bulan mei . next month dah nak naik sem baru kan . rindu la aku nanti nak tido dan bangun lambat . haha . kawan2 aku dan juga aku dah start risau camna nak hadapi sem yang akan datang . mesti kelam kabut sebab ada subjek yang kena repeat . teetttttt ! ada membar aku ni ajak masuk kelas math yang sama tapi aku kalau bole nak masuk kelas lecturer yang lama sebab aku agak paham la apa yang lecturer tu ajar tapi member aku ni tak suka plak sebab lecturer tu ajar rushing sangat . jadi camne ekk ? entah la hai . memang banyak betol kena pikir2 nih . dulu masa sem 1 cam bodo2 je  . semua dah tersedia depan mata . ni sekarang banyak yang perlu difikir kan . aihh ! ape aku merepek pepagi buta ni . jadi nak elak aku merepek pagi2 ni . ada baik nya aku type sampai sini je lah . hehe



suka tengok dia . comel kan ?

coretan :: aku teringin nak makan spicy rice cake kat atas tuh





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails