Friday, March 2, 2012

EKSAITED NAK PULANG KE KAMPUNG HALAMAN SEMPENA CUTI STUDY WEEK .

Assalamualaikum semua .



pejam celik pejam celik da nak habis pon sem pertama aku kat UITM Kuala Pilah ni . sekejap gyler rasa nye . macam tak caya je yang next sem da jadi senior *batak pulak* ngee~ aku kadang-kadang rse menyesal kadang-kadang rasa bersyukur pulak pilih UITM kat pilah ni . menyesal sebab amik course yang gila payah dan boleh buat aku jadi gila . tapi aku bersyukur sebab tempat ni terpencil dan jaoh daripada bandar-bandar yang boleh menyesat lagi tersesat *ececeh*

berdasarkan tajuk di atas . ewah ! da macam karangan sekolah pulak . hehe . sekarang ni mulai hari jumaat ni aku dah start cuti . sepatut nya start besok tapi hari ni aku takde kelas jadi da cuti lerr . tapi yang sedih nya aq tak boleh balik hari ni sebab nya besok ad exam HBU . final exam tau . ape tu HBU ? kalau anda student uitm kompem2 tau kan . hehe .kalau anda bukan student uitm . urrmmmmm...... alah tu macam kokurikulum je . macam zaman sekolah dedulu . hehe . besok exam pukul 9 pagi sampai 10 pagi . sejam je pun . and disebabkan aku ni part 1 dan soalan nye ada 30 and objektif . ngee~ suka tau . owh ye . aku HBU amik badan pertolongan cemas (BPC) . almaklumlah aku ni x suka nak berkawad segala bagai . nama je anak polis tapi langsung tak tau nak berkawad . haha . teruk kan . ngee~

besok bas aku pukul 12.30 tengah hari . aku tak suka balik lambat sebab nanti mesti sampai larkin lambat tap nak buat camne . bas yang 2 je paling awal lepas waktu exam aku habis . nak tanak je la . sebenarnya aku sekarang ni dah tersangatlah pokai . tinggal Rm10 je kat dalam purse tu . memang besok aku tak makan la . Rm10 untuk bayar duit teksi pegi bus stand pilah dan duit tambang bas nak balik pontian dari larkin . cett ! bapak aku tanak amik aku kat larkin . adoiii ! ta boley bawak barang banyak ler jawab nya .

wah ! aku sangat sangat sangattttt rindu tilam dan bantal aku kat rumah tu . rindu nak lepak dengan geng sekolah dulu especially iqa lah . hehe . orang lain balik syudy week ada bawak buku balik rumah . aku ? aku ada ? haha . setakat bawak boley la . baca memang idok ler yong . hahah . padahal naik je cuti study week paper BEL menanti . yeehhaaaaa !

owh ye . aku tak kan update blog dalam masa seminggu ni sebab kat rumah aku takde internet . almaklumlah saya orang kampung . ngee~ lepas tu kalau aku balik sini pun belum tentu line wifi kat sini da ok . sekarang aku on9 pun rembat berukband housemate . kalau ada masa dan line aku update okayh . hehe


coretan :: sayalah budak yang prof.md.noor kata tak sedar diri balik rumah time study week iteww . =)









No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails